piątek, 29 marca 2013

Dodatek: Ciekawostki

Na początku, ciekawostki o Nikki:
-Nie lubi swojego pełnego imienia.
-Gdziekolwiek pojedzie, musi kupić tam sztylet- uwielbia je.
-Dzień w karczmie zaczyna od wysłuchania najświeższych plotek, a następnie, spędza czas przy dobrym winie, czytając książkę.
-Ma słabość do mężczyzn o blond włosach.
-Nie lubi, gdy ktoś rozmawia na temat jej wieku.
-Nie cierpi magii, a zwłaszcza teleportacji.
-Kiedyś miała pewien epizod z piratami. Nikomu nigdy o nim nie opowiadała.
-Nikki miała śmiertelnego wroga. Była nim kobieta o imieniu Sophia.
-Nigdy nie przepadała za karczmą „Śnięta Pirania”.
-Woli sztylety od mieczy i broni dystansowej.
-Czego najbardziej obawia się Nikki? Starości oraz samotności.
-Największe pragnienie Nikki to znalezienie prawdziwej miłości.
-Nie przepada za sukniami. Zawsze nosi spodnie. Wyjątkiem były jej 35. urodziny.
-Ma swoją ukrytą kryjówkę, gdzie chowa swoje łupy.
-W ciągu swojego życia, naprawdę kochała tylko dwóch mężczyzn. Niestety, oboje nie żyją.
-Uwielbia być w centrum uwagi.
-Jest wegetarianką (Czy w tych czasach było takie określenie?), mimo to robi najlepszą pieczeń z królika w całym Silden.
-Nie przepada za dziećmi, poza jednym- swoim synem.
-Uważa, że gdyby nie swój wygląd, nie osiągnęłaby wiele.
-Nie potrafi dokładnie określić liczby mężczyzn, których uwiodła i oszukała.
-Nikki opuszcza karczmę w dniu swoich urodzin.
-Uważa, że miłość to najpotężniejsza magia, która złamie nawet największe zaklęcie.

Teraz, parę ciekawostek o opowiadaniach i postaciach, które ostatecznie zostały zmienione:
-Nikki, od samego początku do końca, miała być negatywną postacią, przesiąknięta, od głowy do stóp, złem. Postanowiłam, że wyda się sympatyczniejsza, będąc, po części, po stronie tych „dobrych”.
-Charlie miał nigdy nie istnieć. Nikki miała stracić dziecko na początku swojej ciąży.
-Miał pojawić się wątek z matką Nikki, w którym okazuje się, że ona żyje. Porzuciłam to, ponieważ skoro raz pisałam, że nie żyje to nie powinnam budzić jej do życia.
-Tak samo było z Masonem, który miał odwiedzić Nikki zupełnie odmieniony. Nigdy w żadnym opowiadaniu nie wspomniałam o tym, co stało się z Masonem w Bakareshu, dlatego też zostawiłam sobie otwartą furtkę, z której nie skorzystałam.
-Początkowo, Nikki miała mieć siostrę, brutalnie zamordowaną, przez Victora- przywódcę gildii złodziei. Postanowiłam, zamienić ją na bliską przyjaciółkę Nikki.
-Alternatywne zakończenia? Były trzy. Pierwsze- te właściwe. Drugie- Nikki przeżywa wypadek i konfrontuje się z Brianem. Trzecie- Nikki przeżywa wypadek i opuszcza Silden.
-Zmiany w epilogu do pierwszego opowiadania(tego, w którym ukazana jest przeszłość Nikki do momentu przybycia do karczmy.) Oto one: Nikki miała mieć kolejnego syna z Brianem, lecz biorąc pod uwagę jej stosunek do dzieci, zrezygnowałam z tego. Nikki miała nie mieć swojego sklepu alchemicznego. Nowy dom Nikki, miał zostać wybudowany dzięki pomocy Briana. W oryginale, Nikki sama organizuje budowę domu, a potem spotyka przyszłego męża.
-Nikki miała okazję umrzeć już kilka razy, lecz pozwoliłam jej jeszcze pożyć. Przykłady śmierci, o które otarła się Nikki: tajemnicza choroba, utonięcie, pogrzebanie żywcem lub otrucie.
-Oprócz śmierci, myślałam jeszcze nad jednym sposobem pożegnania Nikki. Miało mieć to miejsce, podczas jednej z akcji w Karczmie „Śnięta Pirania”. Będąc na jednej z wypraw, Nikki zostaje uprowadzona w tajemniczych okolicznościach. Jej dalsze losy, miały nie być znane. Jedyną rzeczą, jaką miała po sobie pozostawić, był jej ulubiony sztylet, pozostawiony w miejscu porwania.
-Początkowo, ojciec Charliego miał być nieznany. Oprócz Masona, zastanawiałam się nad Victorem oraz innymi mężczyznami z przeszłości Nikki.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz