czwartek, 15 sierpnia 2013

Zapowiedź oraz ankieta.

Cześć. Mam nadzieję, że spodobało wam się moje ostatnie opowiadanie. Ostatnio zaczęłam zastanawiać się na jakimś dodatkowym dziełem na temat Nikki. Chciałabym poznać waszą opinię na temat tego, czy mam pisać kolejne opowiadanie o niej, czy nie. Jeśli możecie, proszę o komentarze z pomysłami i uwagami. :)
Jako że udało mi się skończyć trzecie opowiadanie, powinno pojawić się czwarte. Niedawno zaczęłam je pisać, więc podzielę się z wami kilkoma wiadomościami.
- opowiadanie skupi się na postaci Belli- wnuczki pani Amandy, która mieszkała w Silden obok Nikki,
- jako, że Bella jest obecnie postacią, którą kieruję w Karczmie RPG "Śnięta Pirania", zostanie wyjaśnione, jak dotarła ona do tej karczmy,
- pojawi się kilka starych postaci, m. in.: Amanda oraz Nikki,
- pierwszy rozdział będzie się skupiał na życiu Belli w rodzinnym domu, aż do momentu ucieczki na kontynent,
- w jednym z rozdziałów zostanie ukazana scena śmierci Nikki z punktu widzenia Belli.
Pozdrawiam :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz