sobota, 18 kwietnia 2015

Informacje po raz kolejny!

Hej :)
Wybaczcie, że dawno nie zamieszczałam informacji na temat opowiadań, ani samych opowiadań, ale mam taki okres, że albo moja matura zajmuje mi czas, albo nie mam weny na pisanie. W dzisiejszym poście, chciałabym wyjaśnić parę spraw.
Po pierwsze, co się stało z opowiadaniem baśniowym? Niestety zrezygnowałam z jego pisania, gdyż musiałabym odrzucić pisanie opowiadań ze świata Nikki, Belli i pozostałych. Jeśli ktoś na nie czekał, proszę o wybaczenie, ale nie byłam bym  w stanie pogodzić tak wielkiego projektu z moim życiem prywatnym. Obecne opowiadania zajmują mi dużo mniej czasu, a "Pewnego razu..." miało być bardzo profesjonalne.
Kiedy kolejny rozdział "Wyścigu z czasem"? Aktualnie oczekuję na pewne sceny autorstwa Bane'a, które zasilą nasze dzieło, a jest ono gotowe już w 1/3. Chciałabym ukończyć je i opublikować pod koniec kwietnia, tak aby zdążyć przed maturami. W innym wypadku, rozdział pojawi się w połowie maja lub później. Mały spoiler: rozdział zakończy się czymś, czego ŻADNA postać nie będzie się spodziewać.
Po skończeniu tego rozdziału, pojawi się jeszcze jeden - ostatni, będący zakończeniem mojej współpracy z Bane'm. Oczywiście, będę się z nim konsultowała, w sprawie jego postaci, które zamierzam użyć, ale to będzie koniec wspólnych opowiadań.
Kolejnym moim dziełem będzie historia opowiadająca wyprawę Belli na Wyspy Południowe, gdzie opowiem o jej życiu, kiedy jeszcze mieszkała z rodzicami. Pojawi się też pewna, dawno nie widziana postać, która będzie towarzyszyć Belli podczas jej przygody. Opowiadanie to przyniesie odpowiedź na jedno z najważniejszych pytań dotyczących Nikki, Bella otrzyma wsparcie osoby, po której nikt by się tego nie spodziewał, a ostatnie akapity wprowadzą zupełnie nowy czarny charakter.
To chyba na tyle.
Trzymajcie się :)
Pa

1 komentarz:

  1. Witam,
    Twój blog nadal znajduje się w Wolnej Kolejce ocenialni Wspólnymi-Siłami, która powstała z fuzji Niebieskim piórem, Ocen opowiadań, Ostrza krytyki i Shiibuyi. Proszę o zmianę odnośnika (z ww. blogów na WS) na swoim blogu i odpowiedź na podstronie:

    http://skoiastel.blogspot.com/p/pytania-faq_3.html

    o zatwierdzonych zmianach. Do ocenialni dołączą niedługo stażyści, którzy będą "wyławiać" blogi z WK. Pozostali oceniający również chcą mieć pewność, że ich praca nie pójdzie na marne.

    Na odpowiedź czekamy 10 dni (do 24.06).
    W innym przypadku blog będzie kwalifikował się do wystawienia odmowy, która pojawi się na blogu w notce "ODMOWY CZERWIEC 2015" opublikowanej w ostatnim dniu bm.

    Pozdrawiam serdecznie,
    Skoiastel.

    OdpowiedzUsuń