piątek, 15 sierpnia 2014

Off Top: Nikki w stylu The Sims 4!

Cześć!
Czy nie zastanawialiście się kiedyś, jak mogłaby wyglądać Nikki, gdyby dane mi było ją stworzyć? Teraz możecie się przekonać. Dzięki The Sims 4 Demo Stwórz Sima zrobiłam to, czego nie potrafiłam zrobić od dawna. Poprzednie części gry nie ukazywały zbyt wielu indywidualnych cech wyglądu, przez co postacie wydawały się do siebie podobne. Aplikacja Stwórz Sima w The Sims 4 pozwala na dowolne kształtowanie wyglądu naszego wirtualnego avatara (oczywiście w ustalonych granicach).
Dobrze, przejdźmy do Nikki. Po kilkudziesięciu minutach zaznajamiania się z możliwościami dema, stworzyłam jej podobiznę, która bardziej odzwierciedla jej wygląd, w porównaniu z jej wyglądem z poprzednich części.
Panie i panowie! Oto Nikki w stylu The Sims 4!

A co z jej osobowością? Nikki jest bardzo towarzyska, to materialistka i niezła z niej snobka. Aspiracja życiowa? Wróg publiczny - to odblokowuje cechę "Nikczemna", dzięki której wykonuje podłe interakcje z lepszym skutkiem.


To by było na tyle. Za aplikację Stwórz Sima, Maxis ma u mnie duży plus. Przyda im się on po fali krytyki na wiele informacji o pełnej wersji gry. No cóż, zobaczymy we wrześniu i może wtedy napiszę podobnego posta z Bellą w roli głównej. Dziękuję Wam za przeczytanie dzisiejszego newsa i zapraszam do kolejnych. Pa! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz