sobota, 6 grudnia 2014

Informacje, informacje

Cześć :)
Dzisiejszy post będzie dotyczył przyszłości bloga - nowych opowiadań oraz kolejnych rozdziałów.
Zacznę od tego, co jest już zaczęte. Drugi i ostatni rozdział opowiadania "Nikki vs Sophia" pojawi się jeszcze w grudniu. Mam nadzieję, że przed świętami. Może mały spoiler? :) Będzie dużo Scott'a - znajomego Nikki, jeszcze z czasów gildii złodziei. Co do opowiadania "Pewnego razu..." to chciałabym, żeby 1 rozdział pojawił się w styczniu, ale przez naukę do matury mam mało czasu na pisanie.
Kolejna sprawa: serie luźne, czyli Off Top i TOP 5 prawdopodobnie nie pojawią się w najbliższym czasie. No chyba, że na święta coś mnie oświeci.
Czas na opowiadania, których nawet nie zaczęłam pisać. Oto lista wszystkich moich pomysłów, które na pewno zrealizuję:
- III część mojej trylogii z Bane'm - zaczniemy to opracowywać tuż po publikacji "Nikki vs Sophia",
- Bella i Charlie, czyli pierwsza wspólna przygoda tej dwójki z gościnnym występem jednej z postaci stworzonych przez Bane'a,
- opowiadanie pożegnalne dla Nikki "Podróż wspomnień" - pojawi się, gdy zdecyduję, że to koniec opowiadań Nikki-centrycznych,
- jedno-rozdziałowe opowiadanie o życiu Lacey - najlepszej przyjaciółki Belli,
- nowy złoczyńca, który pewnie pojawi się na koniec, wspomnianego wyżej, opowiadania o Belli, zmierzy się, w kolejnym opowiadaniu, z kimś już nam znanym. Nowa zła postać zostanie na dłużej w mojej historii i prawdopodobnie będzie się pojawiała regularnie.
To chyba wszystko.
Trzymajcie się,
Nikki :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz